tisdag 22 september 2009

inget särskilt

inspirationen tryter, därför kör jag en uppdatering i procentform:)

% cellerna sköter sig fortfarande inte. fortfarande inget resultat, men tack för påminnelsen "inget resultat är också ett resultat" för det är ju faktiskt sant.

% vi har skaffat oss ett husdjur, ganska ofrivilligt dock eftersom det är en liten, svart sak med lång svans som är en stor ostfantast.

% mina huskompisar är toppen, vi har kul ihop och jag är väldigt glad att jag har dem.

% ben&jerrys glass "half baked" har fångat mitt hjärta, dyr men såååååå god.

% har varit på bio tre gånger senaste veckan. (500) days of summer är helt klart sevärd så håll utkik.

blir inte roligare än så idag. måste nog sova lite, huvudet är tomt och ögonlocken är tunga.

över och ut




5 kommentarer:

  1. Vi (åsax2) tycker att det varit lite väääl dåligt med uppdateringarna det sista... Vi efterlyser bilder på tex Ed och cellerna. Bilder säger mer än tusen ord och hela den biten.
    :-)

    SvaraRadera
  2. inga dåliga krav ni ställer. en bild på ed skulle jag eventuellt kunna fixa men cellerna vetti tusan. ni kan alltid få en bild på mig dock, skulle inte det vara skoj:)

    SvaraRadera
  3. kanske en bild på lisa i labbrock? eller en bildserie; lisas vardag? ska f örsöka få över några bilder till mailen på lilla e, men kan bara maila via hotmail, min dator är på äventyr o kommer då inte åt min comhemmail. puss från 2xE

    SvaraRadera
  4. Ååååh, Ben&Jerrys är mumma! Men det är ju dyrt här också, typ 50 spänn för en burk. Men det är det värt. "Chunky Monkey" är min favorit, gillar du banan och valnötter så kommer du äääälska den med :-)
    Härligt att du har goa huskompisar, det känns skönt att veta att några tar hand om dig!
    Hoppas det går bra på labbet, det som väntar på nåt gott...

    Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt att ni har fått en husmus. Jag börjar ju fundera på om det kan vara så att det är du som drar till dig de där som krabaterna... ;) Tja, du får väl visa på dina musjagartalanger från Edinburgh-tiden. Bygga borgar med kastruller osv. :)
    Luv ya! Puss!

    SvaraRadera