måndag 14 september 2009

måndagsångest

dricker varm choklad med vispgrädde för att muntra upp mig. cellerna har överlevt helgen men inte expanderat så mycket som förväntat. pust och stånk. på onsdag ska jag sätta igång med experiment nr 2. ed berättade precis att han är lite nervös för att det inte kommer fungera vilket gjorde mig skitnervös. känns inte alls bra att ed är nervös. å vad händer med mitt projekt om det inte fungerar? tillbaka på noll. fruuusstttrrrratiiiooooonnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. drygt, men förhoppningsvis kommer ni fram till något enastående längs vägen. Edith har lärt sig göra olika "mindre vackra ljud" och detta praktiseras dagligen. det gör mig nervös. skilda världar min vän. idag ska vi ner och få spruta nummer 2, stackars lilla barn, här ligger hon glad och nöjd utan en aning om vad som väntar.
    Varm choklad med grädde låter smaskens, nu börjar äntligen det komma lite höstvindar över staden. Jag längtar så.
    ed kanske bara testar dig genom att vara nervös. vad i hela världen vet jag. hoppas det går bra för dig i alla fall, även om, det är ganska så luddigt vad det är du sysslar med borta i kanada, egentligen. kram så länge!

    SvaraRadera
  2. inget resultat är också ett resultat, glöm aldrig det! puss

    SvaraRadera
  3. Lugna puckar Lisa! Forskning är en vetenskap i sig, ibland går det sjukt trögt ibland lätt. Du har tid på dig. Dessutom är den förste talarens inlägg o så sant...inget resultat är också ett resultat! Men jag vet att man inte blir så jättelugn av det när man är mitt uppe i allt, men det ordnar sig vettu. You´re gonna kick ass!

    Massa kramar från Sundsvall

    SvaraRadera